14 januari 2010

Torsdag

Vaknade 04.30 imorse och kunde inte somna om. Var bara till att gå in till vardagsrummet och titta på tv. Somnade igen vid 07, efter lite havregrynsgröt i magen. Vaknade precism det är strålande sol ute och -18.. vackert. Ska ät alite lunch snart och sen göra mig i ordning för att gå till Hälsocentralen för familjegruppen. Blir bara jag idag då sambon är tvungen att arbete. Det enda som kändes jobbigt med detta är att det tar ca 30 min att gå dit och i vanliga fall är du ju lätt som en plätt - men gravid, ingen sömn och iskallt är inte en jättehärlig combo. Men ändå lite nöjd att jag får en 1 timmes promenad idag. Kan nog bli lite pigg av den.

Ikväll kommer vi båda slockna tidigt tror jag. Tror jag börjat blivit förkyld igen, varm och trött och snuvig. Så ska bara kurera mig i soffan ikväll och även imorgon. I helgen ska vi på släktkalas och sen ska jag jobba på söndag. Så snart är en ny vecka på gång och en vecka närmare mitt älskade lilla barn där inne i magen. Längtar så.

Inga kommentarer: