08 januari 2010

Händelser

Gårdagskvällen, blev som den blev. Jag tyckte det var skönt att få koma bort lite. Men Fästis och Lasse var skitbesvikna över att Modo förlorade med braksiffrorna 2-7. Men jag som inte hejade på någon speciell - tyckte mest det var kul att se på Hockeyn och allt runt omkring. Var en väldigt fin anläggning och varm och skön. Det gillas när det var minus 32 när vi skulle åka hem ifrån Örnsköldsvik. På hemresan sov jag antingen eller lyssnade på Filip Och Fredriks bok - Två nötcreme och en moviebox. Riktigt bra och rolig. Vi kom väl hem runt 01, sen stupade jag i sängen.

Idag ska jag jobba en sväng och efter det funderar jag om jag ska åka ner på stan och inhandla lite bebiskläder på H&M, Åhlens och Lindex. Men vet inte än. Får bestämma mig på jobbet. Behöver köpa några pyjamasar och någon body till. Har mest svart/vitt här hemma. Men vill ha lite brunt, oranget och beiget. Så det blir lite vårigt till Mini.

Imorgon står det städa på schemat, vi ska även sätta upp lite tavlor och ta ut ett skåp som står i vardagsrummet som är ifrån förra köket. Sen hoppas jag på att Fästis ska börja med Mini´s rum. Så vi kan börja se hur det kommer se ut. Tapeterna jätte fina som vi har valt, men när alla byggsaker står där inne och inga listor på golvet känns det lite svårt att se vart vi kommer hamna. I början av februari ska vi åka på Ikea och inhandla allt till Mini´s rum. För sen kommer jag nog inte orka åka dit plus att vi ska ha en vit månad ... haha. Fästis är för fin. Men det är mest för mig han vill det - för jag är en känd shoppoholic! Så i Februari blir de bara mat som kommer inhandlas. Så roligt... :)

1 kommentar:

josephine - gravid sa...

svar: tack så jätte mycket!

jo jag tror det blir så jag med. svart är lätt att passa till allt. snyggt med svart oxå! :)