15 januari 2010

Fredag


Fredag redan. Precis ätit upp min havregrynsgröt och läst igenom mina favorit bloggar. Nu ska jag plocka upp här hemma och klä på mig lite mer för att sedan ta en långpromenad hem till mamma. Funderar på om jag ska gå på Barnenshus när jag ändå är hos mamma. Kika på lite bebisgrejer, för skojs skull. Kanske ta på lite vagnar, fast att vi redan har beställt våran.

I
dag är de lika kallt som igår, men idag är det jag som sätter på mig långisarna. Ska inte frysa om benen igen. Burr. Ikväll blir det nog bara lite film-mys. Inte så sugen på att göra något speciellt. Längtar till ännu nästa helg när vi åker upp till Åre. Ska bli mysigt med stug-mys och varmchoklad och sällskapsspel. Blir nog vår sista ensamma lilla resa innan bebis kommer hem till oss. Mys.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sofie! Hittade dig via Anna A:s blogg. Kul att läsa din blogg. Lägger upp den på favoriter ;). Grattis till bebisen i magen. Kram Mikaela

Angelica sa...

Och jag längtar till på torsdag, saknar mina tjejer!

Anna sa...

Det är ju så mysig att gå o kika på bebis saker. Hitta du något?
Kram

Alina - Mamma till Stephanie sa...

Hej, vad skönt att höra att jag inte tänker själv om den saken:)

Jaa har både sjal och bärsele, men hon gillar dom inte alls utan blir bara ledsen :/

Detsamma:)