16 januari 2010

Mer av lördagen

Båda jag och sambon somnade vid två-tiden. Vaknade vid sex igen. Lite slö man känner sig, men ack så skönt. Nu har jag beställt mat av älskling, blir kycklingwook med äggnudlar och sen skulle han även göra hemmagjord hallonpaj med vaniljsås. Mys. Blir nog en Beck rulle ikväll. Så kommer kvällen se ut och sluta.

Imorgon är det jag som ska jobba och sambon ska ta med alla grejer från förra förrådet - så han har de han gör imorgon. Så imorgon är de jag som ska göra något gott till honom. Finaste. Snart ny vecka, har en hel del inplanerat, fika hos en annan gravido på måndag, långfika med Andrea på tisdag, föräldragrupp på onsdag och middag för tjejerna på torsdag. Puh. Härligt med lite att göra.

1 kommentar:

Lilly sa...

<3 tack för det fina meningar... jag älskar dig... och diamanten... jag tänkte på er inatt. jag längtar efter er.