09 januari 2010

Lördag


Idag har vi hunnit med en hel del; storstädat - så skönt med nytorkade golv. Luktar så gott med såpa och ett plus är att de är miljövänligt. Sen har vi bytt ut soffan då den nya vi köpte var trasig, så vi fick en ny. Hunnit med lite fika och Super Mario med sambons vän. Nu är de i väg och handlar mat medans jag ligger och kikar på Zoolander, sjuk film.

Jag har även hunnit shoppat.. jag är så dålig på att hålla pengar. Men hittade lite saker på HM som jag kände att jag behövde.. behövde och behövde? Men ett par byxor de här 3 sista månaderna behövde jag iaf - för nu kan jag inte ha på mig mina vanliga byxor. Det var de jag skulle ha - men fick med mig lite mer än så... :). Köpte även två toppar från HM Mamma. Sen hittade jag lite till Mini med. Fick bli de mest naturella färgerna jag hittade - ibland känns det lite knepigt att inte veta vad det blir av Mini om h*n är antingen en pojke eller flicka. Men det är en sån liten sak att jag egentligen inte bryr mig bara Mini mår bra och att allt går bra så är vi glada och belåtna.

Sen har jag skrivit lite listor och fixat med garderoben. Imorgon ska vi spika upp tavlor och ha pappa på besök. Första gången han är i nya lägenheten. Ska bli kul. Annars har jag haft en bra dag - fick lite ont när jag städade men annars mått super. Jag och Mini trivs med varandra i min kropp - nu hoppas jag h*n kommer att trivas ute i verkligheten med oss också. Lillhjärtat vårat. Lägger in ett kort på mig och min andra älskling Elliot, "mosters" sötnos. Saknar dig och mamma så mycket.

1 kommentar:

Patricia sa...

hej hopp!
snart kommer ju din lilal bebis och då börjar livet på riktigt :D men njut nu av den sista tiden och ladda :)

haha ja men det är ju Bas som är vimsig? hihi o han var ju inte gravid :P

puss