18 januari 2010

Pojkar överallt.

Sitter här i vanlig ordning och läser massor av bloggar - blir som en morgontidning ;). Ska precis ta och göra lite havregrynsgröt och en god smörgås till frukost. När jag nu har läst de bloggar jag har på favoriter, så slås jag av att 95% av alla "gravid" bloggar jag läser - ska få eller har fått pojkar plus att de jag går på föräldragrupp med - tror alla nästan att de ska ha pojkar. Så i min värld blir det ett överskott på pojkar :) mys. Jag vet ju som sagt inte vad vi ska få. Jag har inte någon direkt känsla, utan jag tror på pojke för att mina två vänninor som jag har bott ihop med har fått pojkar, min syster har fått pojkar och sen alla bloggare har fått/får pojkar. Jag går på statistiken :) oavsett så spelar de ingen roll och vi blir bara glad om allt går bra och vi får ett friskt barn.

Idag ska jag ner och posta försäkringskassan papper, äta lunch med älskling och fika hos en annan "gravido" - som förövrigt ska ha en pojke ;). Så blir en mysig början på veckan. Nä, nu blir det frukost.

Inga kommentarer: