29 januari 2010

Helgen börjar


Ska strax i väg på jobbet. Efter det ska jag packa de sista och invänta fästis. Sen åker vi. På ett sätt är det skönt att vara stor, otymplig = gravid. För min packning är ytterst liten jämfört med om jag inte hade varit gravid. Mysbyxor och nån tröja/linne samt en klänning. Blev lite magkort idag. Bara 8v kvar nu till Bf. Så lika bra att ta så mycket kort på magen som möjligt för sen försvinner den (åtminstone en stor del på en gång, sen tar det väl en liten evighet att bli sig själv igen.) Men jag kan inte annat än gilla min stora mage. Den är som mysig.

5 kommentarer:

Sandra sa...

tjockis =D vilken go mage du börjar få! ha det så bra i Åre! kramar

Anna sa...

Vi har en urban jungle till honom med både sitt o ligg del.

När vi fått Noras vagn såld tänkte vi köpa en lika modell fast med en "pojk" färg ;-)

Kul att du tar mycket kort på magen, jag var så dålig med det när jag vänta Nora och det gör mig ledsen nu :-/ Kram kram

Linda sa...

Jag älskade också gravidmagen, det var så mysigt! Dock så älskar jag inte min mage lika mycket nu, haha

Tova sa...

Aw, jag saknar faktiskt gravidmagen ibland. (Fastän det inte var så längesen jag hade den) Inbillar mig t.o.m. sparkar då och då, det var ju så himla mysigt!
Saknar också att kunna gå omkring i myskläder och mjukisbrallor med gott samvete, hehe (fast det är man ju hyfsat berättigad till även som trött ammande mamma också ;))

Angelica sa...

Hoppas ni får en supermysig helg i Åre, det är du värd! Massa kramar