06 januari 2010

A Pice Of Cake


Nu har vi hunnit med en hel del. Bäddat med nya lakan - så ikväll blir de ett bad. Sen körde jag en sats kolakakor från Lailas A Pice Of Cake, dom blev super bra. R blev inspirerad så han åkte och handlade så han kunde laga ett utav matbröden ur boken - Saftigt morotsbröd med valnötter. Så efter lite slö tittande på Star Wars och med lite fika i magen började vi baka båda två, han sitt bröd och jag min Kokos toscakaka med kladdkakebotten. Så nu har jag lite fika att bjuda på när vänner och familj kommer för att kika på den nya lägenheten.

Nu ska vi börja med maten här hemma och sen blir det mys till en film eller två. Mini sparkar och har sig där inne, så det är både mysigt och bra. Men ibland känns de lite väl hårt. R undrade hur jag kunde sova med allt buff inne ifrån magen. Jag sover helt enkelt bara, svarade jag :)

Inga kommentarer: