26 januari 2010

Missat tiden


I morse ringde bm, hade missat helt att de var idag och inte imorgon som jag trodde. Men vi fick en ny tid idag vid fyra. Mini mådde bra dock hade jag gått underkurvan idag då mitt sf-mått låg på 29, skulle ha legat på 30 får att behålla min fina kurva. Sen hade Mini 140/slag per minut och hjärtljudet lät bra. Så det kändes bra. Efter de åkte vi in till Lillänge för att kika om Lindex´s populära velourbyxor fanns kvar och som tur var gjorde de, det. Hittade ett par vita, ett par gröna/gula och ett par bruna och två boddy´s på rean för en tjuga styck. Mycket brunt, gult och grönt samt svart, grått och vitt till Mini - då vi inte vet könet. Så blir att vi försöker köpa ganska neutralt.

4 kommentarer:

Linda sa...

Dom där byxorna älskar jag! och Milton med förståss ;)

unique sa...

Ok. Nä, vi har köpt en från Elodie Details. En svart i sammet. Ascool, men den gick på 900 spänn!

Vad kostar de från Teutonia?

unique sa...

Ja, varm och gossig är den oxå.

Åkpåsen syns knappt i liggdelen, men när sittdelen kommer på syns den mer

Ett tips om kläder. Min tjej vägde 3300 när hon föddes o kunde nästan ha stl 56 diret. Köp inte alls mycket i 50. Skulle ni få en liten toll är släkt o vänner väldigt villiga på att köpa till er isf

Caroline- Mamma till casper sa...

Ja, du får mer än gärna pyssa på han hihi... han älskar att mysa så =)

Ja det lär vara en en latt sak att hålla Mini sen.. men hon komma oxå komma upp i 10 kg strecket och börja träna armar redan nu för det behövs... jag har sån verk idag hahah... =) Men vad gör man inte för att han ska vara go och glad hihi...

Finna kläder du köper..=)

Måste komma snart upp till er.. C är ju inte längre nån liten bebis...