02 januari 2010

85 dagar


Sitter i köket och njuter av solskenet. Sovit super bra, men det gör jag oftast. Dock så sprakar Mini mer och mer för varje dag. Förut var det ju bara på natten och på morgonen. Nu får man en buff hit och ditt under dagen. Mysigt. I över morgon går jag in i vecka 29. Känns helt overkligt. Tiden går så extremt snabbt. Känns inte som att jag har haft Mini där i magen i över 6 månader nu. Magen växer på sakta men säkert, träffar på folk lite varstans som säger - oj vilken liten mage du har eller du ser ju inte gravid ut om du har jacka på dig. Bakifrån syns de inte att jag är med barn vilket jag tycker är skönt, vill som hålla mig på en ganska god vikt kurva då jag gick upp innan jag blev gravid en del. Skyller på sambon och sambolivet :). Korten är från idag, har som helt glömt att fota magen de senaste 3 v, känns lite trist men nu ska jag bli bättre.

1 kommentar:

Linda sa...

Jag tycker inte alls att du har sån liten mage. Den är alldeles lagom :)