27 januari 2010

Dålig dag


Blev ingen föräldragrupp för oss idag. Sambon måste arbeta och jag mår så där. Inget humör för att träffa människor. Sen så skulle vi mest prata om tiden efter, förhållandet, sambo livet m.m och de ska vi även prata om sista gången så då tänkte vi gå. Så nu tvättar jag här hemma istället. Idag har jag en piss dag där inget känns rätt, länge sen sist. Så ni sitter jag här i soffan med mjukisar och kikar på tv. Så skönt med tvättmaskin hemma. Fick hem papper från a-kassan i dag.. (äntligen!) efter nästan 9 veckors väntetid. Nu måste jag förklara varför jag slutade på mitt förra jobb. Så får se om de kommer några pengar. Har inte räknat med några så blir bara en bonus för mig om så blir fallet.

Annars ska jag se hur länge sambon måste arbeta ikväll. Måste förbi Maria och plocka upp de Angelica beställde till mig och Hanna från Dermanord. Beställde en foundation och en "gravid-olja" för magen. Allt är miljövänligt, ej testat på djur samt bara naturliga råvaror och inge kemikalier. Ska bli kul att testa deras produkter.

1 kommentar:

unique sa...

Kan även tipsa om weledas olja för underlivet. Den gör huden i mellangården mer elastisk. Den sägs förhindra att man spricker. Hjälpte kanske på mig. Den ska dock masseras in ordentligt. Det ska dras och töjas hahaha Men så värt det