25 januari 2010

32


Idag går jag in i vecka 32. 63 dagar kvar till Bf. På torsdag är det prick 2 månader till bf. Tiden rusar verkligen fram nu. Börjar känna av att jag är gravid nu med det går dagar du jag knappt känner att jag har en liten där inne i min mage. Orkar mycket fortfarande och har inte så mycket kramper. Börjar dock få mer och mer vatten i kroppen vilket både känns och syns lite varstans. Lite obehagligt men inget jag tänker så värst på. Annars verkar Mini mår bra där inne, idag har det buffats en hel del, men annars väldigt lugn. På onsdag ska vi till Bm igen - har lite frågor som behövs svar på (inget allvarligt).

Idag har jag förövrigt köpt mitt första amningsplagg, blev ett linne. Köpte även en skjorta från Gina, tänkte att den blir ju bra när/om de ska ammas (man vet aldrig) bara knäppa upp och sen amningslinne på de. Köpte även ett par jeans som jag har spanat in, expediten rekomenderade de starkt - hon själv hade nyss fått barn. Mörkblåa, med halvhögmidja som lyfter rumpa och drar in magen med ganska så mycket stretch. Haha.. lät ju puurfekt! Så dessa ska jag försöka hoppa in i efter 1 månad eller så. God Luck to me! .. Or not! ;)

2 kommentarer:

Angelica sa...

Hej fina! Ja alla dagar är mysiga här nere, det är därför jag blivit så dålig på att blogga ;) Längtar till nästa middag även fast jag inte har en enda idé om vad jag ska laga.. lutar åt den 11:e iallafall så då får ni vara redo!:) Är så glad att jag har er. Kram vännen

unique sa...

Inlägg? Menar du åkpåse? Annars vet jag inte vad du menar. Man fick ju välja vilken färg man ville ha inuti liggdelen.

Tips på amningslinne: H&M:s suger. Man får inte plats med brösten. Tydligen ska de från Lindex vara rymligare.