10 maj 2010

Uppdatering


Snart har det gått 1 månad sen vår älskade Charlie kom till oss. Helt galet. Kroppen har verkligen återhämtat sig bra, jag är nöjd. Har dock några kilon kvar - men de tror jag försvinner bara man rör på sig. Orkar inte bry mig så jätte mycket på en sådan banal sak. Har ju världens bästa Charlie här hos mig. Men visst skulle jag vilja komma in i mina favorit jeans snart, men som sagt de kommer nog. Dock tog jag ett kort på hur jag ser ut just idag, och ja, jag är nöjd. Speciellt om man kikar på bilden innan, där är jag i v.40 (då gick ju jag över 2v till ). Mys. Saknar magen min. Åh. Nä nu ska jag och Charlie göra oss klar för en dag på stan - fast först ska vi till BVC och mätas och vägas. Ha en underbar dag alla!

7 kommentarer:

19åriga fru Sofia - nybliven mamma sa...

hihi ser nu att vi typ bytte datum ;) Cornelia skulle kommit 10 april, men kom 23 mars.

Finni - Elliotts morsa sa...

TACK så jättemycket! Kram

Linda sa...

Ja det är så jobbigt det här med håret alltså. Och jag känner mig så jäkla ful när jag är ful i håret! vilka problem, haha.

Men ska du verkligen klippa av dig allt? Du som har så fint hår!

Tack för senast :) kram

Mikaela sa...

Men gud, vad magen gått ner fort!! Det är ju helt sjukt. Vad har du gjorT??? :D

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha det tror jag nog också:)

Smalis du har blivit!

Mikaela sa...

Jag skulle på klassfesten men jag måte tyvärr hoppa in och jobba. lite jobbigt ibland att vara egen företagare. Men jag känner mer för mitt arbete än klassfesten. Dom kommer säkert ha jätteskoj och att jag kommer missa världens fest men men...

Anna sa...

Oj, syns ju inte ens att du nyss fått barn. *avundsjuk* Jag ser ut att va i månad 5-6 fortfarande..
Haha..