17 maj 2010

Ballen


G
o knulen ligger ute på ballen och sover gott. Han är så förbannat underbar denna unge. Konstant glad, sover 10-16h per dag, pigg och vaken och som sagt glad när han inte sover och äter som en hel karl. Grinar gör han när han är hungrig och ibland när han ska göra nummer två eller om lill magen gör lite ont. Lillhjärtat. Hormonprickarna börjar försvinna eller i alla fall bli färre. I dag har vi varit ute på 2 timmars promenad, ätit lunch på mormors jobb och visat upp oss. Fästis jobbar över ikväll så vi får helt enkelt mysa själv. Men det har jag inget emot. I helgen ska vi nog gå på bio och lämna Charlie till mormor. Hm.. vissa kanske tycker de är för tidigt - men han är en sån glad och trygg kille och trivs så bra hos mormor så då tycker vi att de kan vara dags för oss att göra något litet.

7 kommentarer:

Sandra sa...

Tack så mycket :) Grattis till din lilla sötnos också! Jag har en bugaboo cameleon vagn.

Finni - Elliotts morsa sa...

Tack! Sötis han är!

Hoppas ni får bättre väder imorgon :) Kramar

Linda sa...

Som jag sa till dig förut så lämnade vi bort Milton för bara ett par timmar första gången när han var en månad. Vi behövde det. Och så länge man känner så trygg men det så varför inte? Jag tror det kommer gå jätte bra :)

Tova sa...

Åh så söt han är. Läskigt hur fort de små växer.
kram

Finni - Elliotts morsa sa...

Klart ni ska unna er något. Jag önskar att jag kunde göra det oftare. Man blir som en annan människa när man bara får en timme för sig själv utan att behöva stressa och ha alla bebistankar i huvudet :)

Anna sa...

Känner ni er tygg men det så ska ni självklart göra det. Alla är olika Sophie ;-)
Och om någon annan tycker att det är förtidigt så grundar dom det kanske på hur dom har det..
Kul att ni tar er tid för varann.
Det skulle vi behöva göra oftare ;-) Kram

Finni - Elliotts morsa sa...

Tackar ;)