19 maj 2010


I dag har jag och Charlie varit ute på en långpromenad, hängt på mitt jobb och hälsat på både mormor och morfar och morbror (morbror på bilden). Charlie var helt tagen av mitt jobb (jobbar i en tv-studio) alla lampor, monitorer och ljud. Han satt så nöjd i min famn i 1 timme. Go unge! Han ville dock inte sova...såklart, så han var uppe i 3,5h vilket han inte brukar vara på dagen då han alltid sover 3h pass mellan ätningarna. Men nu sover han gott ute på ballen igen. Sen gick vi till mormor och åt innan vi begav oss hemåt. Underbar dag trots regnet ute, Charlie gör mig så glad för han är världens största go skit som är konstant glad - Älskade unge! Nu väntar vi på att R ska komma hem sen ska vi äta middag hos Charlies farmor o farfar. Sen ska jag nog ta och sola en sväng.

I morgon blir det bebismassage på morgonen sen en sväng ner på stan för att dra en fika med Andrea. Mys. Sen solning och bara massa mys hemma. Snart är de helg igen, tiden går fort fort.

Inga kommentarer: