27 maj 2010

En dag


Tänkte berätta lite om hur en dag i mitt och Charlies liv ser ut. Mamma (jag) promenerar, snackar med andra mammor, går på aktiviteter och shoppar loss. Charlie sover i vagnen, sover på babymassagen, sover i famnen. Ja överallt i flera timmar. När han inte gör de är han en tok nöjd liten kille som gillar att ligga på skötbädden och titta på fiskmobilen eller leka i babygymmet eller vara i pappas famn. Han är för go som sagt. Man njuter varje dag att man fått en frisk och välmående liten kille, med god aptit till både mat och livet. Men vinden kan vända fort, så bara till att njuta av denna lilla go skit!

4 kommentarer:

Anna sa...

Dina dagar låter UNDERBARA! Som det ska..

Finni - Elliotts morsa sa...

Oh ja, visst är det det! Den har dock blivit ruskigt sliten och vill gärna skämma bort mig själv med en ny väska. Frågan är ju då vad man ska satsa på.. Man kanske kan haffa något snyggt på Natalie Schuterman rean som är snart! :)

Kram

Nilla sa...

Myyyys!! Här blir vi hotade med tidig igångsättning för att jag mår så rövdåligt... Men jag vägrar så länge Lurk mår bra där inne!! Klart han ska få växa färdigt... Annars blir det ju kuvös och grejer och det vill vi slippa om det går! Är ju bara 2 månader kvar att bita ihop.

Bilderna från bulgarien ja... hmmm... jag hoppas de finns på min gamla laptop som ligger i en låda på vinden... ska kolla det... Tror jag har lite pappersbilder också, hade vi inte en engångskamera med oss???

Flyga är livsfarligt. VI KOMMER ALLA ATT DÖ!!! hehehe. Förra året åkte vi till Turkiet... bet hål i johans tröja när vi lyfte :P

Angelica sa...

igår natt drömde jag att jag var barnvakt åt charlie, jag bodde i krokom, det var vinter ute och av någon anledning hade jag lagt honom på baksidan av huset rätt på backen med bara en filt över då jag hade något jag skulle iväg och göra. hur som helst, när jag kom tillbaka och kom på att jag var barnvakt rusade jag dit och filten hade åkt ner så charlie låg där naken och alldeles iskall stackarn, men han andades iallafall. och då tänkte jag "vilket tur att han fortfarande lever för annars skulle sophie aldrig låta mig vara barnvakt igen". haha! skönt att vakna upp och inse att det bara var en dröm sen vill jag lova.

förresten, jag har sagt upp mig mer jobb på massageföretaget där du har presentkort efter denna månad. så om du fortfarande vill att jag ska massera dig så måste jag ha ditt boxnummer, säkerhetskod samt sista giltighetsdatum och skicka in så kan vi göra den när du vill sen.

kramar