23 maj 2010

Första


Har man en underbar unge eller har man? Som sagt första gången jag var utan Charlie, mormor fick äran att ta hand om honom, när jag och R gick på bio. När vi kom för att hämta hem honom så ville knappt min mamma lämna över honom till oss. Han är verkligen för go den här ungen! Konstant glad, sover bra och har ett sånt fint humör. Jag vet att vi har haft de väldigt tur med honom än så länge och de är vi tacksamma för. Men vi vet även att de kan komma sämre tider, redan imorgon - så de gäller att njuta av dessa tider. R åker till Athen om 1,5 v och han ska vara där i 5 dagar med sina grabbar. Då förhandlade jag och Challe med mormor att vi ska bo där. Ska bli så mysigt. Jag känner absolut ingen "rädsla" att vara ensam med Charlie så länge, utan mer en nyfikenhet hur de ska gå med allt. Nu ska jag tvätta av mig och gå och lägga mig. I morgon är en ny dag.

2 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Åh, mys att spendera lite tid hos mormor!

Tack för dom peppande orden :) Jag tror nog också att allt kommer gå bra, även om jag kommer sakna honom som bara den!

Kram

Lilly sa...

<3 Skickar en bunt med kärlek. Saknar!