03 maj 2010

Kväll

Denna dag gick fort. Hann inte ut ens. Var inne hela dagen med Lillgrodan då han sov eller ville vara hos mig för de mesta. Jag som hade satsat på en lång promis. Får ta de imorgon efter stan. Idag har Charlie varit både go och glad och ledsen och kinkig. När jag ammade honom framför Top Model så somnade han såklart och jag nickade till en och två gånger - var så satans trött. Men R kom aldrig hem, så jag hann bli "pigg" när jag skulle få vila. Så då gick ju inte de. TYPISKT. Imorgon hoppas jag att de går bra att åka på stan med Charlie. You never know. Första tiden är verkligen upp och ner. Men nu ligger han och sover så gott - men han vaknar nog om en liten stund. Då blir de amning för hela slanten och mys framför en bra tv-serie. Mamma (dvs jag) har fått tagit en skön dusch, målat naglarna, noppat ögonbrynen smörjt in mig med bus och blivit serverad en god middag med efterätt. Så jag ska bör inte klaga.
På åters!

1 kommentar:

Tova sa...

Åh, minns hur jobbigt jag tyckte det var att gå ut med Elliot på längre turer och utflykter i början, man visste ju aldrig när han skulle börja skrika...
Men allt blir ju så mycket lättare senare när man fått in lite rutin och kan "tajma in" saker och ting :)

Bodyn är faktiskt köpt på H&M, supersöta saker de har där ibland :)