26 maj 2010

Det som sitter på huvudet


Skulle ju klippa av mig barret på fredag. Men icke. Som morsa får man inte så många tillfällen i akt att göra något åt barret och min kära mor var tvungen att arbeta istället för att passa Challe. Typiskt. Får väl ha långt hår ett tag till. Så nu blir de till att köpa spännen och snoddar. Annars kommer Charlie ha en field day, every day med mitt burr.

N
u ska jag försöka göra något åt mitt hår och sedan väcka go unge som ligger och sover. Vi ska ju i väg på babyöppet med Bellan och Wilma. Sen blire promenad och middag hos svärisarna. Ska även försöka tvinga R att köra mig till ett solarium. Lite färg skulle göra susen.

3 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Det kommer upp bilder senare på hela outfiten! Fast Herman tycker att jag såg ut som en prostituerad.. Jaja :)

Kram

Simone sa...

Ja rätt tufft faktiskt :) För varken Adrian eller Charlie är ju speciellt vanligt :)
Jadu jag är inte bättre ;P Den delen är det sambon som kör :)
Jodå vi mår prima :) Eller ja iaf nu =) Han hade en liten rolig fas sådär nu i helkgen/början p åveckan med massa skrik (utan magont..) osv men nu är han sig själv igen :D För er då?

Sara sa...

Oj, hehe! :) Ja dom växer på båda två =) Skönt! Det viktigaste är att de går upp i vikt tycker jag, och ja, det gör dom ju, hehe =)

Hur går allt med det nya familjelivet? :)

Åh, jag vill också så gärna klippa mig! Men jag vill inte vara ifrån Ella så länge. :( Åh, så svårt!