18 maj 2010

Bugga?


Vi funderar på att köpa en Bugaboo Cameleon att alternera med våran Teutonia Spirit senare när Challe kan sitta. Den känns smidig och bra och kommer vara perfekt att ha nästa vår, sommar höst. En bekant har använt sin buga tills hennes son var 4 år - så den räcker ju ett tag. Dock blir de en bättre begagnad. De finns så många fina begagnade där ute. Vi trivs dock extremt bra med våran Spirit, så smidig och funkar överallt och så är den estetiskt tilltalande vilket alltid är ett plus och tar liten plats. Här i Östersund så kryllar de av pansarvagnar, visst dom är stadiga och säkra - men smidig, lätt, liten?..nja. R totalvägrade köpa en pansarvagn..haha. Så tur att jag var helt såld på Spiriten.

5 kommentarer:

Linda sa...

Även fast vi har en "traditionell vagn" så är den super enkel att köra och väger ingenting, nästan ;) Dom äldre vagnarna håller jag med om är skit klumpig, men dom nya är helt annorlunda. Vi har en Emmaljunga Citycross och är skit nöjda med den.

sofia sa...

Jaa visst är dom, jag köpte dom på lindex :)

sara sa...

Jo, jag SVETTADES!!!

Hade oxå velat ha en bugga att byta med, men har inte plats med en barnvagn till hahaha

Vilken färg blir det?

Tycker du att Charlie får plats ordentligt i liggdelen? Du var ju orolig för det

Finni - Elliotts morsa sa...

Åh tack!! :)

Jag älskar min bugga. Slå till tycker jag! Dock så tvivlar jag mycket starkt på att Elliott kommer kunna ha den tills han är fyra :P Men det KAN ju ha att göra med att han är lite rund om baken :D

Kram

Nilla sa...

:) Vi har köpt en pansarvagn! En emmaljunga citycross! (eller köpt o köpt... det är ju första barnbarnet, hehe)

Men å andra sidan bor vi där allmän väg slutar, så jag skulle bara bli vansinnig av att köra omkring med en sån där "smidig" sak på grusvägarna och åkrarna... Hade vi bott i stan hade en sån där som ni har varit perfekt!

Feta magbilden kommer på fredag när jag kan skriva lite mått o sånt också... ska till bm då.