13 maj 2010

1 Månad


I dag fyller vår älskade Charlie en hel månad. Vart tog den månaden vägen? Känns ju som igår att magen kvar och han låg där inne. Helt galet. Charlie har redan visat sin karaktär angånde mat. Tror vidare bestämt att vi har en liten food addict här hemma. När han ligger vid bröstet och äter så brukar han "tappa" bröstet och då blir han svinförbannad och letar och letar (med stängda ögon) och tillslut så hittar han de eller så hjälper jag honom. Då suger han som om de inte fanns en morgondag. Lillgrodan, så charmig! Även när han tar flaska visar han tydliga tendenser på missbruk, då han äter så glupskt och fort ( konstigt att han inte har värre magproblem än vad han har) Så vi kommer helt enkelt få en knubbis här hemma som kommer äta oss ur lägenheten. Love it. Om ni frågar mig så ska ungar ha hull när dom är så här små och sen så får ju mamma träna sina armar. Tack älskade unge för att du finns och berikar vårat liv för var dag som kommer!

5 kommentarer:

Therese sa...

Vilken liten sötnos du har!!! Och älskar namnet men det gjorde inte min sambo så det fick bli en Milo nu för för vår del =)

Finni - Elliotts morsa sa...

Grattis Charlie en månad!

Haha eller hur. Jag går ju inte direkt och köper alla dyra väskor jag vill ha, trots att man är jäkligt sugen ;)

Ha en mysig kväll! Kram

19åriga fru Sofia - nybliven mamma sa...

Jaa hon älskar sin mormor =) Jätteskönt att veta att dom kan känna sig trygga med andra med :)

Ja usch lift måste bli jättevarm :O Håller med dig. Vi har ju Cornelia halvliggandes kan man säga, i vagnen. Så du inte missförstod mig, fick nämligen en kommentar om att jag inte bör ha henne sitta men hon SITTER ju inte upp, hon skulle ju tippa fram då=) haha. Men hon buffas upp så hon kommer närmare oss kan man ju säga..Som att höja läget i en babysitter typ =)

Unknown sa...

Vad härligt det låter! Får se om jag också får ett litet matvrak, ännu tappar han inte bröstet han somnar med det kvar i munnen så jag inte kommer loss ;) Han får tipsa Charlie om det när de får träffas ;)

Sara sa...

"Då suger han som om de inte fanns en morgondag." - Hahaha :D Sött :D Ja visst går tiden fort... Hur går allt för er? :) Har ni kommit in i rutiner osv? :) Kram