25 maj 2010

Tisdag


Challe ligger på ballen och sover - men innan han somnar om så gör han några exceptionella ljud ifrån sig. Härlig unge, aldrig en tyst minut innan han somnar om. Tror den lilla krabaten har kommit in i en växtperiod för i går var han mer gnällig än vanligt och sög på tummen och ville vara i famnen. Men ändå sov han relativt bra i natt och låg i baby-gymmet i 2 timmar innan han somnade. Själv gick man och la sig vid nio tiden och fick sova ostört till midnatt.

I dag är vår enda "ledig" dag och de betyder mys och slapp för mig och Charlie. Imorgon ska vi möta upp en vän för att gå på öppna sen middag hos Charlies farmor och farfar. Torsdag ska vi på babymassage och sedan förmodligen bebisöppet. På fredag får Challe hänga på när jag ska klippa av allt mitt hår (så less och nu börjar han dra och fastna i de, så lika bra att kapa av skiten) jag som har låtit mitt långa hår växa så länge nu - men nytt liv, ny frippa.. i alla fall ett tag.

1 kommentar:

Nilla sa...

Inte just den skylten... Men Rumpeboda, Bögballe och Palestina ligger risigt till här i närheten ;)