14 maj 2010

Fredag



Charlie har aldrig riktigt sovit jätte bra på dagarna förutom när jag har varit ute med vagnen, varit på stan eller hos mormor. Men nu har vi ställt ut vagnen på balkongen och då kan han sova 3-4h i sträck. Så skönt. Då hinner man som städa, laga mat och fixa en hel del innan han vill äta och mysa igen. Så de är något vi ska göra jämt numera och hoppas att de håller i sig.

I dag har vi varit ute på lite äventyr trots tråkvädret. Blev en lunch och fika på Tages och sen åkat vi och köpte lite fler Bodys på Lindex. Insåg att vi inte hade så mycket i st 62-68 som vi trodde så blev som till att shoppa lite mer. Charlie kan ju fortfarande ha 56, men tycker att de är kul med lite nytt. Sen åkte vi hem och myste framför en film. Nu väntas middag och mys.

2 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Den där bi-dräkten är så himla söt!

Okej, jag ger Elliott NAN1 om han får ersättning, och den fungerar för honom. Så himla olika det där! När han var liten så åt han kanske en kvart men nu går det oftast på fem minuter. Absolut max tio och då är han jättehungrig :) Det är nog därför han hade så ont i magen i början. Glupsk kille!

Åh vad avundsjuk jag blev nu. Har velat köpa dom låga så himla länge men först var dom slut och när dom fanns igen tyckte jag inte att jag behövde fler par skor! Ångrar mig varje gång jag ser dom men måste hålla i slantarna till vår resa nu. Snyft! Använd dina lite åt mig :)

Kram

Nilla sa...

Haha... ja, och jag gillar solsidanavsnittet när hon ska lämna tillbaka barnvagnen och kommer hem med den igen och har handlat för 18000 till på bebisaffären...