11 april 2010

Saker...

Saker jag längtar efter förutom mitt barn.
* Att kunna sova på rygg utan att tappa andan
* Promenera/springa utan att man känner sig som Agda 89
* Använda ett par normala byxor, utan bred linning eller extremt mycket stretch, längtar efter mina jeans! Var länge sen nu.
* Inte behöva kissa 15 ggr per dag, vill ju vara miljövän!
* Kunna ha min förlovningsring, nu kommer den knappt över fingret
* Inte behöva gå en kvart före till bussen för att man har fart som en snigel, inte kul...
* Kunna använda mer än ett par skor, (provade mina vår skor igår, såg ut som en pensionär) såg för roligt ut, kan jag meddela..
* Klä på sig utan att behöva göra diverse saker för att förenkla processen som tex. be sin fästman knyta skorna
Och så vidare...

5 kommentarer:

Kamilla sa...

Känner igen det där. Så skönt att kunna röra sig normalt, att ha ett par jeans utan stretch, att kunna böja sig ner, raka bena. ja de mesta ;)

Finni sa...

Åh vad kul att ni tycker det! Glad jag blir :)

Ja, det måste kännas skönt. När är det ni blir igångsatta? Tittar fortfarande in med spänning hela tiden nu, haha.

Kramar

Sara sa...

Tack så mycket! :) Kul att höra! :)
Okej, ja men då är det ju inte alls långt kvar nu, måste kännas skönt. :) Du får uppdatera bloggen när du varit där! :)

Hehe. :D
Jag ska försöka skriva ner den idag eller imorgon, tror jag gör det senare idag. :)

Nilla sa...

Glöm inte allt gott du snart får äta, som jag får längta efter halva sommaren! Och att slippa svettas som en gubbe på en trång buss så fort man rör sig lite!!

Imorrn är det dags tror jag!

sophie sa...

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin så vi båda klättrar på listan lite? :)