03 april 2010

Afton


Ingen Mini, bara jag som inte hunnit uppdaterat. Varit och fixat håret, fått manikyr och ätit god mat. I dag ska vi åka på stan och kika och sen kanske bjuda hem lilla mamma på middag. Försöker sysselsätta oss här hemma, annars blir det både tråkigt och jobbigt i väntan. Det bästa är väl att jag fortfarande mår som en icke gravid - så sover hela nätter, orkar med de mesta. Men tummen är ur led och de gör förbannat ont. Både plus och minus. Just nu känns de långt bort tills Mini kommer, vi vill ju bara ha våran liten nu.

5 kommentarer:

Finni sa...

Gud vad skönt att få bli bortskämd nu innan liten kommer. Det var smart av dig! :)

Jag gick ändå bara över en dag, men dom sista två veckorna var dom längsta i hela mitt liv. Dock så kom ungen ut tillslut ändå, så håll ut. Snart får ni träffa ert mirakel :)

Sara sa...

Aha okej :)
Jodå, det är bra. I torsdags hade jag skitmycket SD (aldrig haft förut) efter att vi varit på marknad, det höll i sig igår med. Förvärkarna håller i sig längre och gör lite ondare, men så har det varit i typ 3 dagar nu så... tror dock att slemproppen håller på att lossna. =)

Ikväll ska vi äta påskmiddag hos svärföräldrarna men innan dess ska jag städa och tvätta bilen, hoppas det kan få fart på't lite. :D
Enligt ultraljudet har jag BF idag, men enligt min kropp så hade jag ju BF 28 mars jag med.

Sandra sa...

Nu har jag uppd. händer inte så mycket här. Däremot är jag in och kollar din blogg stup i kvarten för att se om det hänt något, sjukt spännande! =) ha det så bra nu Sophie! puss och kram

Sara sa...

Okej :)
När tror du att din kommer om du får gissa? Jag tror min kommer imorgon, måndag.

Jag börjar inte bli less eller otålig än, fast två veckor till låter ju väldans lång tid =) Tror jag börjar bli otålig om några dagar ifall det inte hänt något tills dess.

Sara sa...

Jaså =/ Men å andra sidan kan det ju gå fort, du kanske inte känner nåt än men imorgon kanske du har fullt med förvärkar/värkar, man vet aldrig. :)

Ja jag hoppas h*n vill titta ut snart. :) Haha eller hur, man känner sig som en gammel käring. Sa det till mamma härom dagen och hon förstod precis vad jag menade. :)

Har du någon mer tid hos din BM?