10 april 2010

13


13 dagar, lång tid. Imorgon är de exakt 2 veckor efter BF och vårt lilla barn trivs väldigt bra i magen ännu. Så ingen bebis här inte. Men innan nästa helg bör vi ha våran Mini. Så nu ser vi i alla fall slutet. Denna helg är sista helgen utan våran lilla Mini, sista helgen som "icke-föräldrar". Nästa helg är jag mamma och R pappa. Det känns magiskt. Visst längtan, oron finns kvar och små less är jag. Men nu är de så kort tid kvar. Snart är vårat barn här. Det känns fortfarande så overkligt, jag kan ännu inte förstå att vi ska bli föräldrar, att vi snart får hålla vårat barn. Längtar så. Men som sagt denna helg verkar inte Mini vilja titta ut, så nu njuter vi av sista tiden utan bebis. Vi längtar så efter dig vårt lilla hjärta. Alla här hemma längtar. Kom nu ♥.

7 kommentarer:

Nilla & Joei sa...

Det är dessutom den sista helgen på ett tag som du kan sitta ner normalt ;) Så passa på att njut!

Kramar från skåne!

Linda sa...

Åh vad spännande! :) Lycka till och massor av kramar från mig.

Anonym sa...

Det blir igångsättning vad jag förstår?
Hoppas allt går bra!
Kram JOsse

Linda sa...

Har du fått något datum?

Sara sa...

Tack så mycket!! :) :) Förlossningen gick jättebra men gud vad ont det gjorde, jag vrålade o skrek. Det går inte föreställa sig en förlossning hur mycket man än försöker. Och när bebisen väl kommer ut och upp på bröstet så förändras hela ens kropp o själ, vilken känsla!!! :)
Hon, ännu namnlös, vägde 3945 gram o 52 lång. :)

Vad kul att det börjar gå framåt! :) Kanske slipper du bli igångsatt o sätts igång själv - låter som att bebis vill ut snart iaf. :) Ska bli spännande detta. :) Kram

Nilla sa...

Jag tror du får i övermorrn. Den 13:de. På min sambos födelsedag!

Sara sa...

Tack så mycket! :D Ja det är helt underbart, det går inte förbereda sig på hur det kommer vara - det är tuuusen gånger bättre än så! Helt otroligt fantastiskt. Att äntligen få ha sin lilla bebis i famnen och se de små små händerna o fötterna, höra de små fina andetagen, se hur magen rör sig upp o ner... Åh, det är så underbart! Snart får du också uppleva detta underbara, eller du kanske redan är på FL. :)