01 april 2010

+4


Hemma från stan. Ingen Mini än, så nu har jag lagt ner de hela. Bebis kommer när den behagar sig, helt enkelt. Väl på stan vart de en lunch på Samuraj, en t-shirt på H&M och massa hyrfilm. Plus en härlig kommentar så här i eländets väntan. - Du ser ju fitt ut för att vara höggravid. Han själv är pappa till en liten Haylie, så han vet hur vi gravida ska tas! Så de gjorde ju min dag ännu lite härligare. Senare åkte vi på affären och handlade lite påskmys. Nu ska jag njuta av en god middag och sen är de jag som placera mig framför soffan - all night long, that´s it.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Du träffade Stoffe? :D spännande det är, kommer säkert gå bra allting, det är bara att ta dagarna som de kommer o pyssla. Du får väl springa upp o ner i trappor o så där så kanske det händer nåt, o lek med mannen kanske ;)/ Josse

unique sa...

Har du testat färdknäppen? hihihihi

Sara sa...

Hur går det med dig? =) Händer det nåt än? Du har ju inte uppdaterat idag (fredag) ännu, är du på BB eller? ^^ :D