04 april 2010

Söndag


Gårdagen var super härlig trotts att ingen Mini behagar att kika ut. Underbart väder, underbar fästman. Vart en heldag på stan med lunch och lite shopping innan vi mötte bror o hans sambo. Blev en fika med dom innan vi åkte hem. Väl hemma blev de storstädning och vi röjde ur en garderob som innehöll fästmannens verktyg, så nu har jag fått en extra garderob för mina kläder. Vad mer kan en tjej begära? Insåg att jag har för mycket kläder (igen) fick ångest. För en liten stund.. sen fick jag tillbaka suget. Allt är återställt.

I dag har vi avnjutit ett ännu bättre väder och första mjukglassen för i år. Varit ute ett bra tag idag, så nu känner man sig som Agda 89, stel och jävlig. Härligt att veta vad som väntar en om 50 år. Nä nu blir det hemmagjorda köttbullar och sen drar vi ut på något äventyr.. eller så inte. Men en film kan jag tänka mig och lite fruktsallad.

5 kommentarer:

Sara sa...

Okej. Hoppas Mini kommer någon gång i veckan i alla fall. :) 10-04-10 skulle vara ett häftigt datum, hehe =)

Tack så mycket! :) Men jag tror inte det blir någon bebis inatt eller imorgon. Kanske att det i så fall startar imorgon kväll/natt.
Jag har fortfarande inte några värkar i alla fall. Visserligen kan det ju gå fort men tror det tar någon dag till.

Hur som helst kommer jag uppdatera bloggen när det är dags. :)

Finni sa...

Ja, det måste kännas bra. Vilket datum var det ni skulle bli igångsatta? Vi får hoppas att Mini tittar ut innan dess i alla fall :)

unique sa...

Ush va segt, men som du säger. Bara mini mår bra. Tycker du verkar pigg o gla i alla fall.

Simone sa...

Åh tackar :) Jadu men nu är det ju inte långt kvar tills dom gör något iaf :D Är det 2 eller 3v?

Jag mår rätt bra faktiskt :) Förvånansvärt bra om man kollar på de flesta andra :) sover ju fortfarande hela nätter så jag ska nog inte klaga :) du då?

Sara sa...

Ja eller hur =)

Hehe ja det skulle vara kul, men jag tror att om mitt vatten går så gör det nog det i sängen under natten. Du då? =)
En bekant till mig, hennes vatten gick när dom satt i en skinnsoffa på föräldrakursen, hehehe. :)