12 april 2010

Besök

Ingen Mini - Men idag var vi på Spec-Mvc - fast vi fick vara uppe på förlossningen, så nu känner man sig lite "hemma" där i alla fall. Fick ligga med CTG:n i 40 min och allt såg bra ut och Mini mådde jätte bra. Dock lite trött, så de fick buffa upp h*n. Sen blev de ett UL - allt såg bra ut även där, sen en vaginal undersökning, var öppen några cm och tappen var på väg "bort" blev även en hinnsvepning av doktorn. Sen blev de en del väntan och ett nytt blodprov. Sen så fick jag veta att om jag får värkar eller vattnet går så får jag åka in på en gång på doktorns order. Så de kändes skönt. Vill inte avslöja dagen jag blir igångsatt, men de är nära nu.. väldigt.

5 kommentarer:

Nilla sa...

Lova att du skickar ett sms så snart du åker in, så ska jag sympatikrysta med dig här nere i sommarskåne! (inklusive skrika elaka saker åt min sambo...)

Patricia sa...

när jag var på överburenhetskontroll och dom gjorde den där undersökningen på mig kom värkarna igång direkt :D o Haylie va ute på natten så LYCKA till, inte länge kvar :D hihi
kram

Patricia sa...

Hejja hejja friskt humör :D hihi
fått åka in ännu?
Jag gick över 2+5 efter bf, så nästan 3 veckor :S Men som jag sagt innan, ibland är det bara en fördel, Haylie har legat före i utvecklingen hela tiden så se det som en fördel :)
Lycka till nu!
kram

unique sa...

Wilda är nu 62 cm lång och trivs bra i liggdelen. Tror inte du behöver oroa dig :)

Så det blir bebis i veckan? Fan va kul!
Börjar du bli nåt nervös?

Sara sa...

Åååh vad kul! :) Nu har du henne/honom snart i famnen! :) :) Lycka till! :) Kram