03 juni 2010

Torsdag


I dag har vi varit på babymassagen och efter de gick vi hem till Linda & Louisa och fikade. Blev ju bara bebis prat som vanligt, men lika trevligt för de. Bestämde att vi skulle ses och promenera och fika nästa vecka, alltid trevligt tycker jag och Charlie. Nu ligger go knulen inne (låg ute en sväng) i vagnen då mamma hade glömt att ladda monitorn.
Snart vaknar han och då vankas de mat och tv mys för oss båda.

Igår han jag göra i ordning hans första fotoalbum och är riktigt nöjd so far, köpte lite klistermärken och en fin penna och vips så var man händig. Eller ja, min form av händig/pysslig. Satte även upp en tavla med kort på Charlie i vårat sovrum. Så nu har jag varit duktig hemmafru för denna vecka, nu kan jag lägga upp fötterna på soffbordet och njuta. De är man värd.

8 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Vad fint! Vart har du köpt klistermärkena och det? :)

Åååh så underbart att du också har en liten knubbis. Det är så härligt :)

Kramar

carolina sa...

tusen tack för din fina kommentar hos mig :) vad härligt med albumen, vi satt och pysslade med ett semesteralbum häromdagen, ska göra ett gravidalbum också :)

Emma & Theo sa...

hihi tack detsamma :D fint du hade gjort om på bloggen :) jag skulle också vilja göra ett album, ska bara finna tid hehe! kram från oss

sara - mamma till wilda sa...

Så fina albumen blev. Snart dags för mig att göra detsamma.

Jo, vi mår riktigt bra faktiskt. Wilda är lika underbar som Charlie. Sover och äter som hon ska. Vad hon väger vet jag dock inte. Får reda på det på måndag. Spännande.

Du kan ju börja med sittdelen när du känner att han är stadig. Vi kommer byta om max en månad

Finni sa...

Tack! Charlie är faktiskt väldigt lik dig ser jag nu :)

Anonym sa...

tack vad kul! =)

diiorkiss.blogg.se

sara - mamma till wilda sa...

Förresten.. Hur har det gått med ditt hår? Har det kapats??

Tova sa...

Åh så fint ni gjort det! Har tänkt länge på att göra ett sånt där album, men det ä en av alla de där sakerna som aldrig tycks bli av, haha