18 juni 2010

Frulle


Sitter och dricker min blåbär/jordgubbs smoothie och en smörgås på osötat bröd med ost och tomat (saknar mitt älskade smör). Challe leker med sin skallra och de låter så fint - han provar även på att stoppa den i munnen.. sötnöt.

Idag är de vi som ska ta oss en lång promenad i de tråkiga och regniga vädret med Annelie och Algot. Skönt o få komma ut lite och träffa dom igen. Efter de kanske jag ska ner på stan med mamma och handla present till min kära storebror som fyller år på måndag. Vi får se om vädret blir något bättre. Hm redan fredag, härligt! Imorgon ska vi kika på Bröllis en stund (bröllopet) måste ju spana in kläderna och vad Vickan ska ha på sig. Är de någon mer som ska göra de?

3 kommentarer:

Nilla sa...

Givetvis!! Måste ju spana brudklänningen - hon lägger ju ribban till vad man själv ska ha sen när det är dags (tänker inte säga mer än att det är planerat)

Min stora wanna-have är deras bröllopstårta... Den ska tydligen vara grymmers! Krävs stege för att nå toppen på den - DET ÄR TÅRTA DET MINSANN!!!

Finni - Elliotts morsa sa...

Jag förbannar det där jäkla bröllopet :P Ska bojkotta genom att ignorera att det ens sker... Haha

Kram

Tova sa...

Åh, vilken supergod frukost!! :) älskar smoothies!