15 juni 2010

Eftermiddag


Efterkontrollen gick bra och Charlie skötte sig som vanligt och sov eller jollrade sig igenom de 1,5h långa besöket hos barnmorskan. Efter de tog vi en promenad hem och sedan så sov vännen vidare ute på balkongen - han sover riktigt bra med babyskyddet i vagnen. Så väl värt pengarna. Nu har jag avnjutit ett litet mellan mål: Grekisk yougurt med nötter och honung. Muma! Nu inväntar vi R och så får vi se vad han lagar för god mat åt oss idag. Han står för maten och jag och Charlie står för sällskapet under matlagningen. Super tycker vi. Är ganska så bort skämd med en karl som lagar både frukost, lunch och middag till mig varje dag. Han är för fin. Men städa de gillar han verkligen inte och skulle kunna leva på/i en sopptipp så där får jag allt jobba.

5 kommentarer:

Sara sa...

Ja det var ett tag sen Ella började hitta handen också, men "leker" med den mer nu =) Den verkar bli intressantare o intressantare, hehe. Jättekul att titta när hon spekulerar o smakar :)

Ja det hoppas jag med!

Finni - Elliotts morsa sa...

Hur stor var Charlie nu då? Eller ni kanske inte har varit på bvc än? Spännande ju :)

Kram

sara - mamma till wilda sa...

V9ilken fin mage du har. Syns fan inte att lillen legat där inne hahaa

Vi har aldrig använt skyddet i vagnen. Är det smidigt?

Finni - Elliotts morsa sa...

Åh kul!! :)

Anonym sa...

vad kul att du tycker det:)

(sorry men minns inte om jag har svarat på din kommentar redan eller inte men jag skriver ändå hehe :D :)

diiorkiss.blogg.se