11 juni 2010

Ring


Äntligen är Roger hemma. Som vi har saknat honom jag och Charlie. Så idag drog vi ner på stan för att äta en lång lunch med fina Nadja. Efter de gick vi och köpt en provisorisk förlovningsring till mig - då min 13'000!? kronors ring inte går runt mitt finger än. Tydligen kunde de ta upp till ett halvår innan fingrarna gav med sig och blev till sin vanliga storlek!?. Otroligt trist när man har en sådan sak som är så fin och som ska bäras och ja, jag vet ganska så dyr. Dock så älskar jag den och jag ska ju ha den ett bra tag - då får de kosta lite. Anser jag ;). Hittade en fin som dock inte alls ser ut som min men den var charmig. Den "riktiga" ringen får hänga runt halsen alá Carrie. Känns bra.

Nu sover lillgrodan ute på balkongen och efter de ska vi ta en promenad och gå på trav. Sen blir de nog film och lite mys. Det är ju fredag trotts allt.

5 kommentarer:

Sara sa...

Oj, 13000!! Det var en ring som hette duga! :D Är det den på bilden? :)

Sara sa...

Hehe okej, ja men som du säger - det är ju nåt man ("förhoppningsvis") kommer bära livet ut :) Den var jättefin! :)

Åh, tack!! :) :) Det får åka av en bit till nästa vecka! :)

Vad har Charlie för storlek nu? Har du fått rensa undan kläder än som blivit för små?

Sara sa...

Okej :) Ella är likadan. :) Vi har börjat med bodysar i 62 nu. 56 är och börjar bli för litet. Har bara testat ett par byxor i 62 än, de sitter bra. Har fler hemma men har inte tagit fram de än.

Hehe jaså :D Vi var på BVC den 1 juni, 2 veckor sen snart, då vägde hon 5318 och var 58,5 lång :)

Patricia sa...

Vilken fin ring, precis en sån jag har provat ut med ;) hihi nu är det bara för Bas att få tummen ur och gå o köpa den, falla på knä o vara romantisk :P

Svar på ditt inlägg: Ni är jätte varmt välkomna till Holland! vore hru kul som helst! :) var ju verkligen jättelänge sen vi sågs!
Sas och KLM flyger till Amsterdam, men vet inte vilka flyg som går från norr ? du får kolla o säga till, som sagt, ni är jätte välkomna :)
kram

Simone sa...

Kör på samma som dig jag, förlovningsringen runt ahlsen =/ Går framåt (jag får precis över den över knogen nu!!) men fan vad tid det ska ta =/