15 juni 2010

Frukost


Frukost - tycker jag är de bästa målat på dagen. I dag blev det fruktsallad med blandade nötter och ett stekt ägg. Allt enligt GI´s regler. Hm. Inte så jätte förtjust i just denna kombo - men den funkar. Har hunnit med att platta håret, gett Challe mat och lagt honom i sin säng. Nu ska jag klä på mig, fixa upp här hemma och sen ska vi iväg på efterkontroll. Måste dock ta med mig Challe då ingen kunde passa honom - så då får de bli babyskyddet i vagnen så han har något att sitta i medans mami pratar med BM. Man är verkligen inte fri som en fågel längre. Bara att acceptera. I kväll ska jag försöka hinna med att måla naglarna - då jag somnade runt halv nio igår, så hanns de inte med. Ska även vika och fixa med tvätten. Jätte kul...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin han är och ser ut som en häärlig frikost där!
Kram Li och Theo

Thess sa...

"Tants" älskling! Hoppas ni fick en fin dag vännen.