29 juni 2010

Mys

Mys med mormor ute i solen. Haft en fin fin dag med massa mys och sol. Nu ligger jag och Challe i soffan och väntar på att pappa ska komma hem och mysa med oss. I morgon får vi besök av Ella, Daniella, Theo och Lovisa och deras mammor. De är alltså dags för den veckoliga"mammaträffen". Ska bli lika mysigt som vanligt. På torsdag ska jag radikalt förändra mitt yttre..eller i alla fall frippan. Blir klippning och färgning och kort. Ska bli så skönt, men ovant. Och kommer förmodligen ångra mig med då får de bli så. Jag behöver förändring och mitt hår börjar bli så slitet. På fredag ska jag jobba en sväng då de var kris och Challe ska va hos mormor som bor 10 min bort, så de bör gå bra. Lördag ska vi på Expon och söndag blir de grillning ute på Rödön hos Maria och Johan med Angelica och Robin. Längtar så!

3 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

Wihoo!! Ser fram emot bilder på din nya frilla

carolina sa...

tusen tack för omtanken tjejen! <3 vi är hemma nu, skrev ett inlägg lite kort om vad som hänt, men allt är bra iallfall, så nästa gång det är förlossning är det "på riktigt", hihi=)

KRAMAR!

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha ja, jag hoppas det. Just nu känns det ju bara som om det aldrig kommer bli klart. Ser ut som om en bomb slagit ned på riktigt.. Usch! Men det blir nog bra :)

Kram!