25 juni 2010

Midsommarafton


Glad Midsommar! Nu tar vi lite ledigt från skrivandet.

3 kommentarer:

stine - mamma till Wiggo sa...

men åh så fin!!!!

Tova sa...

Nämen, en sån sööt bild! :)

Åh, GI-månad låter bra, skulle själv behöva "rensa ut kroppen" lite känner jag, men tror inte jag skulle palla sockerfritt just nu då jag är så extremt sötsugen när jag ammar ;) så det får nog vänta lite haha.

Jo allt är fint med oss, älskar den här 5 månaders-perioden! Ni har en underbar tid framför er :) Och ja, jag tycker Bumbo-stolen är toppen, fast de kan ju tyvärr inte användas under såå lång tid... Funderar ni på att skaffa en? Att köpa begagnad kanske vore det bästa, eller att helt enkelt låna ett par månader av nån man känner :)
Kramar

Finni - Elliotts morsa sa...

Tack! Detsamma till den fina bilden med kransen :D

Haha, vad rolig du är som ser den ;)

Förresten, tänkte på en kommentar här nedan. Om ni vill köpa en Bumbostol begagnad så får du jättegärna köpa vår till en billig peng. Elliott har knappt använt den eftersom hans ben är för feta :P Hahaha.

Kram