07 juni 2010

Helgen


Helgen har jag tagit bloggpaus. Inkasserat mig hos mamma - så jag och Charlie inte är helt ensamma nu när pappa R har åkt till Athen med grabbarna. Det går super bra att ha Charlie här hos mormor, trivs som fisken i vattnet. Mormor skämmer bort han med pussar och mys och massa bra knep när lilla magen gör ont. Sen så kom morfar, morbror och Linda på besök så då vart de massa mys. Sen har vi bara myst han och jag, lillgrodan min.


Igår hade Charlie en konstig dag - då han sov max 1 timma i taget (brukar sova 3-4h) vaknade i vagnen efter 20 min (brukar aldrig hända) ätit varje timme (aldrig hänt) och hård i magen/luft. Men likväl super glad, pigg och mysig. Skumt. Verkar som denna dag blir lika dan.. kanske inne i en växtperiod? Någon som känner igen något av detta? Annars så tror jag att de kan vara att han har lite proble med magen, både mycket luft och trög/hård i magen. Men han är super glad och gråter aldrig.. så jag bör väl inte klaga. Men tycker så synd om han, han är ju super trött vännen min. Tur att han sov 2-3h x 3 i natt i alla fall. Men han brukar ju alltid sova så gott i vagnen när man är ute och går eller ligger ute på ballen. Han får ju knappt någon sömn stackarn.

1 kommentar:

Linda sa...

Exakt så där var det för mig dom 4 första månaderna med Milton.

Jag testade allt, men utan resultat. Antagligen så är det en tillväxtperiod (förhoppningsvis). Och det gav ju med sig till slut :)