17 juni 2010

Torsdag, Bvc, PoP, Plaza,


Puh. En hel dag ute känns i kroppen. Steg upp för att åka på bvc för 2 månaders kontroll och första läkarbesöket efter b.b. Våran stora lilla kille väger nu 6400gram och är 58,5 lång. Inte alls så tung som vi här hemma trodde. Hade ju själv gissat uppemot 7,2-7,5. Våran sköterska tycker han går upp jätte bra och växer bra på längden med. Trevligt. Allt annat såg bra ut så de är ju bra. Sen åkte vi ner och shoppade loss lite på PoP´s rea. Hittade en perfekt fleec overall som är vindtät o vattentät på rean som han kan ha i höst - har velat köpt en men tänkte göra de till hösten men nu fanns den på rean och i min favvo färg grön. Sen blev de en body och 2 byxor. Hittade även lite annat på Åhlens till honom. Sen köpte jag en ny almenacka, plånbok och så lite kläder på H&M till mig själv.

Sen blev de lång lunch med Nina, Nadja och Thess på Plaza och efter de gick vi på stan i 2h. Så nu är vi slut jag och Charlie. Så nu ska vi mysa tills pappa kommer hem. Snart helg!

1 kommentar:

Finni - Elliotts morsa sa...

Nå stora killen då! Det är ändå ganska mycket för att vara så liten :) Min kompis barn som är fem månader väger 6,9 så :)

Åh, visste inte att PoP hade rea nu!! Måste in och fynda fan :)

Kramar!