13 juni 2010

Lördag


Igår körde vi en hel dag ute, med trav och mys med Therese. Hon och R spelade bort lite slantar medans jag och Charlie kikade på hästarna. Efter de gick R och Charlie hem till Blixten - grabbarna kikade på fotboll och jag kunde vara hemma och fixa mig. För igår släpptes jag ut efter 1 års exil från drinkar, glamuor och partaj! Var fest hos min älskade Therese - och alla tjejer var samlade igen. Från Stockholm i söder till Trondheim i norr. Var så underbart kul och massa prata om Charlie, män, kärlek och livet. Blev rosa champagne och tilltugg. Vi bestämde middag nästa gång under stråket veckan. Ska bli underbart fint. Charlie charmade alla som vanligt och var lika snäll som alltid. Vi är verkligen bortskämd med denna gosse. Vad har vi gjort för att förtjäna honom? Älskade lilla vän! Du berikar vårat liv så oerhört!

Nu sussar han så gott i sin säng. Hjärtat vårat - förut så sov han ganska så dåligt i sin egen säng och speciellt på dagen - men nu sover han lika bra i sängen på dagen som han gör i vagnen ute. Fattar inte - han somnar så lätt och så bra. Vi är otroligt tacksamma. Hm. Brås helt klart på sin far på alla punkter ännu (peppar, peppar) då min fästman är otroligt sovglad, otroligt lugn och harmonisk och alltid glad och extremt generös - medans jag själv har kort stubin, egoistisk, små elak och allmänt negativ - men ett sinne för humör och oftast väldigt snäll och ställer alltid upp. Så några bra egenskaper har jag allt. Fästis säger att jag är klippt och skuren för att bli chef... ha!

1 kommentar:

Thess sa...

Men att de var kul!! Love.