17 februari 2011

Uppdatering

Gårdagen spenderades med att jag var och provjobbade på ett jobb jag är sugen på. Gick super. Så ska dit igen på Tisdag. Sen blir de helger och strö dagar till att börja med & de känns bra. Hade en sån stor saknad av min son igår - så att köra heltid känns inte bra än. Så nu känns de skönt inför sommaren. Så nu har jag bockat av en bock på min to do list.

I dag fyller min älskade R år så vi ska på middag hem till hans föräldrar. Sen fyller även en av mina närmsta vänner år så imorgon ska jag på kalas och de ska bli så kul! På lördag ska jag bjuda ut R på 3-rätters, drinkar och skratt. Ska bli så mysigt, vuxet. Bara han och jag. Inga blöjor, kladd och barnvagn. Dock så kommer vi ju sakna vår juvel. Som alltid.

1 kommentar:

Maria sa...

ses ikväll :)
kram maria