09 februari 2011

Onsdag


I dag blev de en heldag utanför hemmet. Först 1,5 timme promenad. Sen blev de Djungelhuset och lek med: Ella, Lovisa, Theo och Signe. Även lunch hanns med. Dock lite små kaos med 5 långa händer som sträcker sig överallt. Sen begav vi oss mot stan. Väl där sökte jag lite jobb, tittade på fina saker och drömde mig bort lite. Fick ett super positivt samtal och blev ännu mer glad. Sen gick jag & Charlie till R´s jobb.
Sen drog jag i väg på gymmet, blev 50min på bandet och lite svett. Nu ska jag göra mina mag, ben och arm-övningar innan jag hoppar in i duschen. Sen blir de sängen. Trött Sophie. I morgon ska vi på BVC på 10-mån kontroll. Gissa på om ni vill. Senast för 3månader sen vägde han 10,6kg och var 73,5 lång.. kom då ihåg att han inte rör sig så mycket än. Knubbisen.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Kul att vara på djungelhuset, Algot älskar det! Hmm, verkar inte bli någon promenad denna vecka eftersom jag jobbar fre,lör o sön. Sen åker jag bort men måste ju nästan bli en promenad sista veckan innan jag flyttar eller iaf en fika ;)
Vågar inte gissa några mått när jag inte sett er på ett bra tag ;)

Anonym sa...

Tack skall du ha och måste säga Shit vilken snygg outfit du har på dig (dagens outfit)
Och så söt han är Charlie. Markus måste vara en stolt morbror ;)
/mikaela