20 februari 2011

Människan, när den inte är som bäst


Hur kan man begränsa sitt barn. Uppriktigt sagt riktigt le idag. Fy fan för trångsynta människor. Usch. Tur att jag inte beblandar mig med sådant pack.

I övrigt har jag noterat att många "gravid-bloggar" där ute klagar och ojar sig över sina graviditeter, att dom har gått så länge (precis gått in i v40!?), kan inte bebisen komma ut, jag är less på att vara stor och jada jada jada. Säger bara en sak - var glad att just du kan få vara med om detta mirakel, att just du kan föda ett barn utan förhinder, problem, hormonsprutor, m.m. Att just du får vara med om detta finaste mirakel vi människor kan utföra. Vet ni vad jag tänker på när jag läser dessa bloggar = bortskämda! De finns så många där ute som kämpar i år och dom skulle göra vad som helst för att vara i er sits. Ta era bristningar, extra kilon, kramper, gå över i 20 dagar. Bara de fick uppleva en graviditet, en spark, ett liv! Tänk efter för fan.

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej

Vilken mysig bild <3

Malin

Anonym sa...

Så jävla rätt sagt!