06 februari 2011

Dimanche

Så vad har lilla familjen gjort i dag förutom att slöat en hel del. Vi tog oss ur vår lilla dvala och drog på oss lite anständiga kläder och drog bort på frösön för att fika lunch och spana på folk. Vart en mysig liten lunch. Efter de tog vi vårt pick & pack och drog vidare. R köpte två par örhängen till mig på Lindex rea som var så fina och gick på en 10 styck.

Så efter den lilla trippen for vi hem och la sonen. R vek tvätt och jag fixade i ordning mitt smyckes träd och hängde upp mina nya godingar samt slängde ett ton med gamla örhängen, halsband och annat kraffs. Alltid skönt o rensa o göra fint. Nu sitter jag med en cola zero, Charlie sitter å leker och R är hos några vänner. Ganska nöjd över dagens bloggande med en del kort för en gångskull. Nu Tv4 Play & Solsidan och sen en film.

2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Du är inte ensam om att ha köpstopp. hahaha Hindrar det mig?? Nope

Liw sa...

Gillar blomörhängena starkt, är det verkligen lindex? Har jag helt missat isf :-(

VIlken söt kille ni har, hur gammal är han?