04 februari 2011

Samtalat om livet


Pratat med min fina vän L ikväll. Om livet och om allt där omkring. Tänkte tillbaka till tiden då vi var gravid. Jag och R med Charlie i magen. Saknar min fina mage. Tittade på kort och hittade de två sista korten innan Charlie kom till oss. På korten är jag +12 & +15 övertiden och magen var fasiken inte så stor ändå. Tror att nästa unge kommer tar betydligt större plats där inne. Om man nu får en sån fin "chans" igen. Nu är de snart ett år sen jag låg där på förlossningen och hade ont och funderade på varför doktorn hade stövlarna med sig och om vem som var där inne. Nu vet jag svaret på båda frågorna. Och än i dag får dom mig att le. Tack för vårat mirakel.

2 kommentarer:

Clara och en liten Moa sa...

Oj, va liten du var. Hm =) Är du säker på att ni gick över 16? Haha =)
Hoppas ni får en fin helg!
Kramen Clara

Moster Mimmi sa...

Fina syster. Love dig. Såg den där kommentaren. Haha. Så gullig.