20 februari 2011

Åter


Tillbaka till verkligheten. Det var bara en mild matförgiftning för min del. Dock en jävligt jobbig sådan. Men nu har jag varit kry och pigg i två dagar. Känns bra. Back on track.

Så vad har hänt medan jag har blogg-pausat. Jag har fixat mig ett nytt snyggare & fräschare arbete som både känns mer givande & mer utvecklande än mitt förra arbete var. Så nu är jag på G. Arbetar en massa de kommande veckorna och sen förhoppningsvis stiger graden av jobb till sommaren då Charlie och R blir hemma. Känns super att gå ut mjukt och få mysa några månader till. Vi har varit på tu man hand, ätit god 3-rätters, sovit utan Charlie för första gången. Vaknat och sett på film, ätit lite godis och chips i sängen och njutit lite av att vara bara vi igen. Saknat juvlen något så oerhört medan han var borta. Men nu är vi alla 3 igen. Mys.

1 kommentar:

Annelie sa...

Vad är detta för spännande jobb du fått? E nyfiken ju när vi inte fått gått något sista tiden ;)