06 februari 2011

LIte mindre mig


Liten uppdate på träningen. Nu har de gått 1 månad sen jag mätte mig för första gången och på denna månad som gått har jag tränat 1-4ggr i veckan, ätit bättre och mindre portioner. Dock fuskat en del på både träning och kost. Men ändå så har jag gått ner 17cm totalt runt min kropp, 9 cm på låren och 4 cm runt midjan är några av de "bättre" resultaten. Så nöjd. Jag väger mig ju inte men har kommit in i en del jeans och byxor som jag ej kunnat ha förut och jag känner mig fräschare och smalare. Så nu är jag ännu mer taggad! Härligt avslut på denna vecka.

3 kommentarer:

Johanna - MyShoebox.se * Gravid * sa...

Den känslan är skön :)

Jag har inte tänkt så mycket på mobil/hänge till vagnen men det hänger ett litet hjärta där nu som vi fick av Goboken :)

Lena sa...

Bra jobbat!!

Anonym sa...

Super!