15 februari 2011

Inspiration



Jag och min fina vän Maria, jobbar och träffas väldigt ofta. Vi har så mycket tankar och tycke gemensamt och nu har vi mer och mer börjat spåna på "vårt" eget café. Visst de är långt bort och mest en dröm än. Men den kan komma bli sann en dag. När vi jobbar ihop pratar vi inredning, färg och form. När vi tränar pratar vi bakverk och när vi fikar tittar vi på "konkurrenterna" och vad man kan "låna" inspo ifrån. De skulle bli så bra. Men än så länge en dröm. En dagdröm?

4 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Åh, en kitchen aid. VILL HA!!!
Tack snälla för din kommentar. Det är säkert ingen fara med mig. Hopas jag =)

Maria sa...

Åååh, vilka fina koppar, love it! En dag kommer vårat café att vara det bästa i stan! Kram

Anna sa...

Go for it! Jag lovar att komma och fika när jag är i Ösund nästa gång! Många Kramar Anna

Angelica sa...

Jassa minsann, det ar bast for er att ni inkluderar mig i era planer, ingen kan gora patcho som jag ;) Jobbar ni tillsammans nu? Vart da? Och jo, gratta Rogga sa mycket fran oss!! Kram pa er