10 februari 2011

BVC


Japp, så var de dags för BVC besök igen. Vi har inte varit där på 3 månader men Charlie hade växt så fint så. 76cm och 11kg tung. Love it. Britta (vår bvc-sköterska) undrade om jag tycke de var jobbigt o höra att han var så stor för sin ålder från andra. Om jag ska vara ärlig så, ja de kan vara lite tjatigt ibland. Men jag vet att de inte finns många bebisar där ute som är så lättsam, snäll och enkel som Charlie och då ler jag inom mig och skiter i dumma frågor.

Annars så var han super bra i utvecklingen och kunde allt och lite till. Hon blev otroligt imponerad (säger väl så till alla kanske) över vilket tålamod han har. Han blir aldrig sur och bryr sig inte i när folk gör saker med honom. Så de var ju kul o höra. Nu ska vi läsa bok och sen ska herrn sova.

3 kommentarer:

Nilla sa...

Men om det är någon tröst så tycker inte jag att han är onormalt stor... Han är precis lagom... Lite väl lik sin morbror bara ;)

Du har en underbar son som du har all rätt i världen att vara döstolt över! Ses snart! Åker på Johan & Challes födelsedag... Råkade boka fel och får inte boka om (fucking sj). Sonny kommer också på klassträffen :)

i min lilla lilla värld sa...

Ny design ser jag. Tjusigt =)

hahaha Förstår att du längtar efter en til. Har jag gjort sen Wilda föddes hahaha

Jo, vi ska ha en City Select. Ska börja buda på Ebay snart...

Åh nä.. Jag hade oxå några kilo kvar. Typ 2 stycken. Nu har jag ist gått upp 2. Mindre kul, men så är det...

Angelica sa...

Hej fina! Dromde att jag traffade er inatt och jag skulle saklart bara runt pa Challe hela tiden, i min drom vagde han 14 kilo fast han var lika liten som han ar nu, det var sa mysigt :) Forresten, JAKLAR var du har blivit tunn!!! Kul att du trivs med all traning, blir lite inspirerad sjalv att borja rora mer pa mig men ar ju helt fardig efter jobbet. Fortsatt ha det lika bra nu. Kram