07 februari 2011

Some new to mix up with the old


Blev lite nytt trots shopping-förbudet. Men de är inte jag som har köpt de. Så då får de gå. Allt från H&M och för en billig peng. Väskan tänkte jag köra istället för skötväskan nu när Charlie är så pass stor att man inte behöver ha med sig så mycket. En vårig halsduk/sjal och en fin men enkel kofta samt ett snyggt skärp - känns som bra basgrejer att blanda med sina egna kläder. Så nu känner jag mig lite mer pepp inför våren och förhoppningsvis stundande jobb.

2 kommentarer:

Liw - mamma till Mait och mini i magen sa...

Jag vågar mig inte in på HM´s sida för jag vet att det skulle bli handlat trots ett mega förbud..Att det ska vara så svårt? ;-)

SV: nej vi har inte tagit reda på vad det är, vill ha kvar det till FL. :-)
Jag förstår er, här var det helt oplanerat att skaffa tvåa så tätt, nu blev det så här på gott och ont då det skulle varit skönt om vi hunnit klart med våra studier först. Men det är ju skit kul också så vem bryr sig :-)

kram

Finni - Elliotts morsa sa...

Åh tack!

Vad fint :) Längtar tills våren!!