02 februari 2011

Underbar. Ett ord, åtta bokstäver.


Min fina fästman, bästa vän och far till vårat barn. Han är magisk, helt underbar. I dag som många gånger förut var han i Stockholm på affärsresa. Jag hemma med en sjuk och gnällig liten sak som kräver 100% uppmärksamhet. Då kommer han hem med en fin guldpåse från min absolut favorit butik Ordning&Reda (älskar skriva, fota och pyssla med album) och i den påsen ett super fint paket med en nya turkos almanacka (min favvo färg) ett blått fint album och 3 fina pennor i matchande färger med glitter i. Plus lite trisslotter som jag vann 150kr på dessutom.
Åh.. va han är fin min man. Han vet precis vad som piggar upp en trött mamma. Har aldrig träffat någon så givmild och fin, han lyssnar jämt och vet precis vad jag behöver eller kan tänkas önska mig. Älskar dig så otroligt mycket för att du är du och att du alltid sätter mig och Charlie i första rum. Du är en makalös människa, pappa och fästman. Älskar dig så.

5 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Vad fint skrivet!

Nä jag tror att jag väntar tills den värsta snön har lagt sig. Annars kommer jag bara bli frestad att använda den nu och råka förstöra den :P Haha. Men det blir en Bee+ i alla fall :)

Finni - Elliotts morsa sa...

Jag älskar dom mössorna alltså! Vill ha en i svartvitt också om det nu finns?

Haha, jag vet inte vilken storlek. Den ligger nere i vagnen men jag ska kolla sen :)

Kram

Johanna - MyShoebox.se * Gravid * sa...

Oj, sexton dagar... Jag är inställd på att gå över tiden, men jag hoppas att det inte blir så länge! Blev du igångsatt då eller startade det av sig själv?

Johanna - MyShoebox.se * Gravid * sa...

Jag tror inte babyskyddet funkar på vagnen, men jag har inte testat... Kanske borde :)
Men säljaren sa att det bara var Teutonia och Emmaljunga som hade den funktionen tillsammans med Britax eller Akta Graco skydd...

Anonym sa...

Åh vilket fint kärleksinlägg!!!